1. část - Dovolená u moře

9. července 2010 v 22:36 |  Sex on the beach

Začínají prázdniny a já už jasně vím, kdy a kam poletím k moři. S rodiči jezdíme už 5 let na stejné místo ve stejnou dobu. Letos tomu nebude jinak a tak nás 14.7. tamější obyvatelé řeckého ostrova Rhodos opět přivítají, jak se patří. Už nás berou skoro jako členy rodiny. V apartmá na nás bude čekat pořádná hostina..To se zas táta nacpe a tři dny se ani nehne. Už se tam "těším", ale pořád lepší než sedět celé prázdniny v paneláku, to si užiji beztak až až. Vůbec si nedovedu představit jak přežiji 14 dní v místě, kde to pomalu znám jako doma cestu na záchod? Já vím, trochu hloupé přirovnání, ale já to tak momentálně vnímám. Bohužel nejsem ten typ, co se vyvalí na pláži a bude chytat bronz a lelky. Ale co se dá dělat, doma mě samotnou nenechají. Snad to nebude taková nuda.

Těch 14 dní před odjezdem jsem jen tak proflákala na internetu, poslouchala nadupanou hudbu, kreslila si, četla, táta mě sem tam vzal k vodě a párkrát jsem si vyšla s kamarádkami na nákupy. No jako vždy jsem si koupila nějaká trička, na ty jsem úplně úchylná. Už je ani nemám kam dávat. Naštěstí si mohu pořádnou dávku slušivých svršků rovnou zabalit do zavazadla, které si s sebou beru na tu nudnou dovolenou u moře. Abych pravdu řekla s balením se nějak moc nepárám. Den před odjezdem všechno nachystám a možná budu dobalovat v ten den. Na to jsem expertka.

Ještě dva dny a může se jet. Vyrážíme ve středu 14.7. autem ve 3:00 na Ruzyňské letiště. Od našeho města je to něco málo přes hodinu. 100 kiláčků to je hned.

Den odjezdu je tady, já jsem vše zdárně stihla zabalit. Doufám, že mi nic nechybí, ale to poznám až tam. Zkontrolovala jsem akorát, jestli mám mp4, mobil, nabíječku, knížky a časáky, pro případ nudy, která je více než jasná, opalovák, sluneční brýle a pokrývku hlavy. V cestovní tašce nějaké oblečení je, tak snad to přežiji. Rodiče mi dali jako kapesné asi 100 euro. Nevím kde to sebrali, ale jsem za to ráda, v místním baru dělají vynikající koktejly. Tam asi taky budu trávit spoustu času. A možná, že mi vyjde se podívat i do okolí.

Něco málo po 4. hodině jsme dorazili do Prahy. Auto jsme zaparkovali a šli do letištní haly. Letadlo nám letí v 6:35. Do té doby se musíme odbavit.

Vše jsme stihli a už sedíme v letadle. Čeká nás 3. hodinová cesta rovnou na ten známý ostrov. Celou cestu jsem říkala rodičům, že jestli budu muset být s nimi celou dovolenou na pláži, tak to budou mít se mnou těžký, protože se asi ukoušu nudou, že už mi ty 4 roky předtím stačili, teď jsem zase o rok starší a nebaví mě si tam jenom válet šunky.

Přistáváme a nasedáváme do auta, které nás přiveze přímo před barák, kde jsme byli vždy ubytovaní. Rozhlídla jsem se kolem sebe a pak si s povzdechem sedla na tašku. "Bezva všechno tak jako minulý rok a před minulý a před předminulý …..Nic nového. Vše při starém."

Zabrala jsem si pokoj s výhledem na moře a lehla si na postel. S otevřenýma očima jsem jen tupě zírala do stropu. No co mám plno času na všechno.

9.7.2010

1 člověk ohodnotil tento článek.